Přeskočit na hlavní obsah

#223 Kočky v Plechárně

Jestli je nějaká charitativní akce, kterou vždycky ráda podpořím, je to jakákoliv pomoc zvířatům - a to hlavně kočkám. Tuhle "posedlost" mi pravděpodobně předala mamka, kdysi chovatelka siamských koček, se kterou jsme nemohly chybět na nejen umísťovacích výstavách koček v KC Zahrada na pražském Chodově. 

Když mi bylo asi třináct a já prohlásila, že si neumím představit život bez kočky, zeptala se mě mamka, co budu dělat, když je nebude můj budoucí partner mít rád.. Řekla jsem, že si najdu jiného ^^... To se očividně konat nebude, protože teď jsem to JÁ, kdo nás musí krotit, abychom neměli doma víc jak dvanáct kočičích tlapiček najednou.  

Začátkem ledna se ke mě dostala informace, že další umísťovací výstava proběhne 10. února 2018 v Plechárně na Černém Mostě. 

Kočky v Plechárně

Umísťovací výstava se od klasické liší v tom, že modelkami jsou kočky z útulků a v případě, že se Vám nějaká zalíbí, můžete si ji rovnou odnést domů. 


Centrum Plechárna je na Černém Mostě poblíž Ikey, kam jsme stejně měli namířeno okouknout naši budoucí kuchyň, a tak jsme se vybavili pár pamlsky a rovnou zašli podpořit naše nejoblíbenější zvířecí kamarády. Vyrazili jsme po obědě a zhlédnutí biatlonu a rychlobruslení na olympiádě, takže jsme byli na místě až před třetí odpoledne. Tedy zhruba dvě a půl hodiny před koncem. Oko diváka by moc nepotěšilo, že na spoustě klícek byla cedule "Našel domov", "Umístěna", "Omluvte mou nepřítomnost, jsem na cestě do nového domova"... ale my z toho měli vážně radost..

Líbilo se nám i prostředí, tedy Plechárna. K sepsání tohoto článku jsem si zjišťovala nějaké informace a program tohoto volnočasového centra mě zaujal. Mimo přednášek, lekcí, workshopů nabízí třeba i v létě zapůjčení grilu nebo komunitní zahrádku - tedy pronájem záhonku. Netušila jsem, že tohle existuje i Praze a moc se mi to líbí. Součástí centra je i kavárna, takže jsme si po výstavě dali kávu. Zkrátka příjemně strávené sobotní odpoledne.




Podle údaje stránek Kočičího domova Sluníčko bylo vystavováno 103 koček, z toho 69 našlo nový domov. To se mi zdá naprosto skvělé a věřím, že se budou mít stejně tak dobře, jako ten můj rozmazlenec, co mi dennodenně vrní do ucha.





Kam příště? 
Kdybyste neměli za čtrnáct dní - tedy 24.-25. února co dělat, je další příležitost podpořit. Umísťovací výstava proběhne v prostorách veterinární kliniky Fénix na Praze 3. 

A i když zrovna nemáme podmínky, abychom si osvojili dalšího kámoše, pořád platí, že adopce alespoň jedné kočičky je "věc", kterou bych v životě chtěla udělat.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.