Přeskočit na hlavní obsah

#213 Vánoce 2016

Tak a je po Vánocích. A myslím, že jsem si je užila :-) 

Letos jsem měla po několika letech vánoční náladu a během doby, co jsme se scházeli ke štědrovečerní tabuli jsem nezažila pocit parodie na Vánoce. Na to, že za okny není sníh, jsem si už skoro zvykla.

Zdá se mi, že jsem si ale nestihla užít adventní čas. Respektive jsem si ho nestihla užít tak, abych ho měla zarytý pod kůží. Pekli jsme s přítelem perníkové chaloupky, cukroví, které jsme potom dávali (a ještě dáme) ochutnat všem příbuzným, navštívili jsme několik vánočních trhů, poprvé neplánovaně vynechali ten na Staromáku, ale to všechno se dělo s hlavou plnou myšlenek na práci a školu. Stromeček, dvoumetrovou poctivě vybranou jedličku, jsme zdobili tradičně den před Štědrým dnem a když se mi moc líbí, nějak mi začíná docházet, že s malým dítětem by to všechno mělo úplně jiný rozměr. Čtvery světýlka to ovšem ještě slibně vyvažují :D 

Včera jsme byli pozváni na štěpánskou krůtu a další hodinu nám zabrala debata o animovaných filmech (Kdo prosím vás taky viděl V tom domě straší? ^.^).


Vánoce 2016 ve fotkách.


Všechno to začalo pečením perníkové chaloupky, na což jsem se těšila už o jara. Věřím, že jsem tím zahájila tradici. Ty já totiž miluju. 


Letošních 14 druhů cukroví + pusinky byly tou dobrou v troubě a absolutně se mi nepovedly ^^.


Štědrovečerní tabule.


Posledních pár let jsem měla tradici, že jsem si 23.12. večer sedla k televizi, zapnula Lásku nebeskou a balila dárky. Tentokrát jsem to sice porušila, ale zase jsem si s nimi víc vyhrála. 


Přemýšlela jsem, jestli fotit či nefotit to, co jsem dostala k Vánocům a nakonec jsem to zavrhla. Poslední 2 roky jsem to dělala a bylo to trochu svazující - než se dárečky vyfotily, tak jsem je nechtěla pořádně rozbalovat, ukládat na své nové místo atp... Ty, co vyloženě řvou o to být publikovány stejně uvidíte, a tak je tu aspoň slovní výpis. 

Přestože jsme se shodli, že dárečky omezíme na minimum, byly tyto Vánoce jedny z nejštědřejších. Nutno uznat, že už ke mě nechodí Ježíšek jen v podobě rodičů, ale dalších 6-ti lidí... Potěšilo mě tedy např. - ↑ Yankee candle vůně Christmas memories, kniha Dítě Bridget Jones, totálně fluffy pyžámka, power banka, keramická forma na koláč, sirupy do kávy, elektrický mlýnek na koření, kosmetika (Ziaja, Lush apod.), tablet na kreslení přes PC a díky bráchoidnímu Ježíškovi jsem se opět navrátila ke skupině jablíčkářů .. Ať žijí emoji! 

 Jestli tohle čte nějaký z mých Ježíšků, tak moc děkuju! Poprvé v životě jsem pod stromkem byla dojatá.. (ano, je to trošku divný..)..


Věřím, že jste se užili Vánoce stejně kNo a teď se můžeme chystat na Silvestra! Napište mi, jak jste si užili Vánoce vy a jak se budete chystat na příchod roku 2017! 

Krásný večer,
H.

Komentáře

  1. Vánoce kolem mě nějak tak proběhly a ani jsem se nestačila vzpamatovat a už tu zase nejsou. Nevím, čím to je... Každopádně Silvestra nesnáším a neslavím ho, takže půjdu klasicky spát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že nejsem jediná :-) .. To já si na Silvesta ráda hraju se zobáním k televizi, ale velké oslavy také nemusím, přijdou mi nucené :-) .. Tak hezký nový rok! :-)

      Vymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.