Přeskočit na hlavní obsah

#175 4FANS 2016

Ahoj čtenáři!
Asi jste někteří zaregistrovali akci, která se konala 16.-17.1. v Praze. Bylo to založené na principu setkání s youtubery – akce s názvem 4FANS.

Přiznám se, že nemám tolik fotek na to, abych udělala z této akce souhrnnou galerii. Tentokrát jsem se totiž účastnila jako kameraman a výsledné záběry můžete vidět o pár řádků níže ve videu, které zpracoval přítel. On se totiž účastnil jako host a já jako jeho doprovod!


Už jsem to tady párkrát nakousla a nechci to pořád omílat, nicméně toto je osobní blog, z části o mém životě a přítel je jeho součástí (toho života^^). Takže se to vlastně docela hodí.

Aspoň v kostce. Přítel dělá videa založená na hře League of Legends. Ta obsahuje postavy, přičemž každá z nich má vlastní příběh. On je pomocí videa převypráví svým způsobem.   Tři věty = kostka!
V posledním roce se mu hodně zvýšil počet odběratelů, v dohlednu je i plaketka a 4FANS byla první akce, které se oficiálně účastnil. Nechci, aby to vyznělo vychloubačně, ale jen mám z toho radost. Je to hezký pocit, když si vzpomenu jak jsme slavili prvních 15 tisíc odběratelů a najednou stojíte s foťákem v Kongresovém centru a natáčíte jeho autogramiádu..

Kecala bych, kdybych neměla radost, že se mohu ocitnout blízko svých oblíbených youtuberů/ek trochu blíž, než „normální návštěvníci“. Sice jsem jich podle seznamu hostů moc neznala, ale nakonec se tam objevily i mě známé tváře.. 

Strávila jsem tam dva celé dny, což mě přivedlo k několika poznatkům:
1)      Zakázat vstupu dětem?
Vlastně už při výšlapu schodů u výlezu z metra mi došlo, že budu patřit k těm starším návštěvníkům. Ok, starší třeba nemají čas, těžko říct… Překvapilo mě ale, že i ti hodně známí youtubeři mají docela nízký věkový průměr diváků (těch co se samozřejmě účastnili této akce – určitě neprůměruji obecně). Což mě vede k myšlence, zda ti děti vlastně chápou veškerý obsah videí, která sledují.. Jestli jo, tak jsem upřímně překvapená a možná trochu znechucená.. :D

2)      Neznám tě, ale chci tvůj podpis…
…kdyby náhodou.. Trochu spjato s prvním bodem. Hlavně u mladších ročníků jsem si všimla, že byla myšlenka akce pochopena jako „hon na podpis“ – naštěstí ne v takové míře jako Utubering (snad).
Upřímně, měla jsem velikou radost, když jsem viděla Shopaholic Nicol, Stylewithme, Hoggyho, Pavlinnu17 a další na vlastní oči, ale je pro mě mnohem vzácnější ta vzpomínka na ně jako takové, popř. fotka a nebo prohozených pár vět, než jeden podpis, který získám stylem „podstrčit notýsek a hlavně ne oční kontakt!“ 
(i když to selfie s Drewem Malinem si dám asi zarámovat :-D)

3)      Youtubeři jsou také lidi
Kdo by to byl sakra řekl!? Mám hodně ráda, když jsou youtubeři ve svých videích živí a pozitivně naladění. Vlastně to považuji to za takové malé know-how každého youtubera. Ale na druhou stranu je strašně fajn vidět tu jejich „pravou“ tvář. Tím rozhodně nemyslím, že by se ve videích přetvařovali! Ale je fajn je poznat i jinak – tak, že také nemají úsměv na tváři 24hod. denně.. Že jsou ochotni se s vámi bavit, ale taky že je na nich vidět únava..

Byla pro mě fuška sepsat mé pocity z této akce. Bylo jich opravdu hodně a dělalo problém nenapsat román, ale vyřknout to aspoň trochu srozumitelně.

Na závěr bych jen chtěla podotknout, že jsem si ten víkend moc užila, že jsem ráda, že jsem mohla  nahlédnout pod pokličku ať už do zákulisí nebo afterparty. A že věřím, že se takových akcí budu účastnit častěji!

Užijte si slibované video a mějte se krásně!




Vaše,

Komentáře

  1. Já jsem nějak ani nezaznamenala, že se tahle akce koná. Každopádně tvému příteli gratuluji, určitě si to užil! :) Hezky napsaný článek, úplně si to všechno dokážu představit :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.