Přeskočit na hlavní obsah

#15 Love summer, love this, love corn!


Ahoj,

tak pokud nejste vyloženě z centra města, určitě se okolo vás nějaké to pole s kukuřicí najde. A pokud kukuřici jíte (je jedno, že je krmná :-D), je těžké odolat..

Vezměme to jako Bubba z Forresta Gumpa: vždyť ona se dá jíst vařená, smažená, grilovaná, pražená,, dušená...

Ne, neodolala jsem a jelikož v blízkosti mého bydliště ještě není zralá, dovezla jsem si ji aspoň z výletu :-D
Takže už od Kolína a od Blatné...

Všem majitelům polí, které jsem připravila o jejich klas (:-D) se tudíž veřejně omlouvám!



A co Vy? 




Komentáře

  1. Miluji kukuřici - grilovanou, vařenou s máslem a nebo i z konzervy :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na konzervovanou jsem v "Bubbově výčtu" zapomněla :-)))

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat
  2. Kukuřici mám ráda, taky to mám kousek do pole :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím je to snadnější :P :-)

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat
  3. Kukuřičné pole jsem už dlouho neviděla:-))) Musím do supermarketu:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možnost :-D

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat
  4. Kukuřici nelze odolat! To musí pochopit každý zemědělec :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, máme chatu na příbramsku a při "honu" na kukuřici jsme dojeli až do Blatné :D Ale těch pár klásků snad nikoho nevytrhne :-) Kdyby tam někdo stál a prodával jí, klidně bych jí zaplatila :D Nominovala jsem tě na TAG: Liebster Award http://travelbookandcookbook.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dobrá úvaha! To mě nikdy nenapadlo, ale je to pravda, klidně bych jí také zaplatila :-))

      Děkuji za komentář,
      Skills of Art

      Vymazat

Okomentovat

Každým Vaším komentářem jsem moc potěšena :-) Děkuji..

Populární příspěvky z tohoto blogu

#109 Únor za námi

Ú nor 2015 už je oficiálně za námi. Stalo se toho celkem hodně, a proto se s vámi podělím o pár fotek :-) Konec vykecávání, jdeme na ně.

#103 Filmy, které byste měla jako žena vidět

P řeci jen ještě není natolik teplo, abychom trávily většinu dne venku. A tak se celkem rády ještě zachumláme do deky a s kávou v ruce zhlédneme nějaký film. Původně byl tento článek plánován na Valentýna, ale proč mučit drahé polovičky slaďárnami. Pojďme si je vychutnat spolu - samy ženy!

#93 DIY: Co se svícny z IKEA?

S víčky z IKEA milují všichni. Někteří se možná bojí, aby nevyhořeli (viď, tati?) , ale stejně je milují. A i tak si je koupíme, ačkoli je vlastně ani nepotřebujeme. Dvacet pět hodin celkem obstojné vůně je prostě fajn. Když stojíme v obchodě a házíme bezhlavě jednu svíčku za druhou do vozíku (protože "no neber to, za tu cenu!"), možná nám nedojde, že po vypálení vosku zůstane docela pěkná skleněná nádobka. Taková, že pokud v sobě máme alespoň trochu vetešníka, bude nám líto ji vyhodit. Ať jich máme doma klidně sto padesát! :-) A tak jsem tu s pár tipy, co s takovou nádobkou udělat.